Home > Inspiracje > Hug Me machine

Hug Me machine - Warto się przytulać

Wyniki wielu badań potwierdzają korzystny wpływ przytulania, bo w jego wyniku uwalniana jest oksytocyna, tzw. hormon dobrego samopoczucia. Poza tym szczęście jest „zaraźliwe” i może właśnie dlatego pomysł na przytulanie stał się częścią kampanii Coca-Coli „Open to happiness” zrealizowanej w Azji.

Przytul mnie!


Niby zwyczajny poranek, niby zwyczajny automat z napojami, ale coś tu się zmieniło. Studenci National University of Singapore z pewną dozą nieśmiałości podchodzą do automatu z napisem „Przytul mnie”. W końcu ktoś odważnie obejmuje maszynę, a znajomy dźwięk wypadającej puszki z napojem wywołuje szczery uśmiech na twarzy. I tak za każdym razem kiedy czujniki umieszczone na bokach automatu vendingowego wykryją dotyk, czyli tysiąc razy w czasie trwania kampanii.



Zadowolenie


Zadowoleni byli nie tylko studenci, którzy ochoczo obejmowali czerwony automat. Kampania PR zrealizowana dla Coca-Coli przez Ogilvy & Mather Singapore przyniosła spektakularne efekty:

  • ponad 1,5 mln filmików przedstawiających przytulanie automatu, które pojawiły się w mediach społecznościowych (Twitter / facebook/ YouTube/ YouKu/ Sina Weibo)

  • ponad 100 milionów zdjęć

  • obecność w mediach o globalnym zasięgu, m.in. Network TV: ABC Good Morning America/CBS/CNN/NBC

  • informacje na stronach internetowych: The Huffington Post/Forbes/TIME/mashable/MSN/Yahoo News/Sina/Herald Sun/China Daily

Nieźle jak na zainwestowane 20 tysięcy dolarów i tysiąc darmowych puszek Coca-Coli.

mI

źródła:
www.theinspirationroom.com
www.spikes.asia