Home > Inspiracje > Promocja Knoppers

Promocja Knoppers



Przez dwa wakacyjne miesiące 2015 roku prowadzono w Sopocie interaktywną akcję promocyjną z wykorzystaniem automatów vendingowych. Klienci chcący skorzystać z promocji Knoppers musieli wysyłać SMS na podany na automatach numer, a w zamian otrzymywali wafelka oraz darmową godzinę jazdy na rowerze z automatycznej wypożyczalni zlokalizowanej tuż obok.

Od strony technicznej promocję realizowała firma Delco, dostawca automatów i operator vendingowy. Za zdalne wydawanie produktów i bezpośredni kontakt z klientami automatów odpowiedzialna była firma Televend - dystrybutor systemu Nayax.

Wakacyjna kampania marketingowa Knoppers była świetnie przygotowana od strony wizualnej. Automaty były atrakcyjnie oklejone i zlokalizowane w pobliżu szlaków spacerowych. Chętni na Knoppersa nie musieli brać udziału w promocji. Mogli kupić produkt płacąc kartą bankową lub telefonem z NFC - w automacie w ogóle nie było wrzutników monet.

Bezpośredni kontakt z klientem


Wybrany model kampanii marketingowej zakładał kontakt z klientem w czasie rzeczywistym. Promocja była wspierana i nadzorowana zdalnie przez koordynatora. Wysłany przez klienta SMS trafiał ostatecznie do jednego z pracowników firmy Televend. Podczas rozmowy telefonicznej następowało zdalne wydanie produktu z automatu wskazanego przez klienta. Było to możliwe dzięki zastosowaniu w automatach terminali Nayax, a dokładniej dzięki innowacyjnej aplikacji płatniczej Monyx. System Nayax umożliwił również śledzenie sytuacji w automatach na bieżąco oraz udostępnienie wglądu podmiotowi zlecającemu kampanię.

O narzędziach do kontrolowania kampanii marketingowej można przeczytać tutaj.


Kliknij i zobacz większe zdjęcia:




fot. Łukasz Suprun, Portal Vendingowy